headerkuva

Saarion voimalaitosmuseon näyttely

Palaa etusivulle

Perusnäyttelyn lisäksi voimalaitosmuseon ”Watteja, voltteja ja virtaa” -näyttelyssä on esillä sähköverkon rakentamiseen ja sähkön tuottamiseen liittyviä esineitä ja laitteita. Näyttelyn on koonnut pitkän työrupeaman Pohjois-Karjalan Sähkön palveluksessa ollut Juhani Ikonen.Tämän kuvan alt-attribuutti on tyhjä; Tiedoston nimi on Saarion-voimalaitosmuseo-Janisjoki-046-ML-9.5.2012-1024x683.jpg

Pienryhmille sopimuksen mukaan, puh. 050 363 6154/Tohmajärvi-Seura tai 0400 626 875/Liisa Laasonen (mielellään tekstarilla). Tervetuloa!

Tohmajärvi Seura tarjoaa verkkovierailuna virtuaalisen tutustumiskäynnin Saarion voimalaitosmuseoon. 360° -kuvaukset on tehnyt ja esityksen valmistamisessa on avustanut 360 finland. Yhteistyökumppaniemme lisäksi mukaan on ollut Tietäväisen koulun opettajia ja oppilaita.

Sijainti kartalla

Palaa etusivulle