Puoti

Myymme postikortteja, kirjoja ja cd-levyjä, joiden aihe tai tekijä liittyvät Tohmajärveen. Meiltä voit myös ostaa tulitikkuja, ettei tarvitse lähteä lainaamaan. Tai Tohmajärvi-viirin lipputankoon heilumaan.

Tohmajärvi-viirissä on kuvattuna sekä entinen Tohmajären kunnan koivunlehti-aiheinen vaakuna että Tohmajärven nykyinen, Värtsilän kunnan entinen alasin-aiheinen vaakuna. Viiri sopii parhaiten 9 m lipputankoon. Viirin hinta on 60 euroa. Se sopii erinomaisesti lahjaksi hänelle, jolla on kaikkea mukaanlukien lipputanko!

Joko olet hankkinut uuden Tohmajärven ja Värtsilän historia 1868-2018 -kirjan? Tämä Jaana Juvosen kirjoittama historiakirja maksaa 40 euroa, Voimme toimittaa kirjan myös postissa, jolloin hintaan lisätään posti- ja lähetyskuluja 10 euroa. Tilaukset sihteeri Liisa Laasoselle, liisa.laasonen(a)gmail.com tai 050 363 6154/Tohmajärvi-Seura tai 0400 626 875/Liisa. Jos puhelin ei vastaa kohtuuyrittämisellä, laita tekstiviesti, niin asia hoituu.
Ps. Jos alkuosa (Vanhan Tohmajärven historia) on vielä lukematta, ei hätää, sillä sen saa vitosella uuden historiakirjan oston yhteydessä (erikseen ostettuna hinta on kympin). Postituskulu molemmista kirjoista on yhteensä 15 euroa.

Kaikkia alla olevan linkin takaa löytviä kirjoja seuralla ei ole myynnissä, mutta autamme toki jäljittämään, mistä niitä löytyisi. Muutamat kirjat ovat jo loppuunmyytyjä, mutta löytyvät kirjastosta (Sivistyskeskus Ahjo).

Elämää Tohmajärvellä